Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 24 September 2012

Set Bersalin utk aku berpantang..

Sblm aku beli set bersalin aku wat survey dulu dr internet dan minta pandangan dr kakak2 iparku. bukan kebanyakan tp semua diowang ckp kalau beli satu set mesti xkkan habis pakai punya. membazir le cenggitu. dahlah set bersalin ni bukannya ada yg murah. semua ratus2. hu3 so aku wat keputusan beli campur2. kt bwah ni yg aku dah beli tuk proses bepantang nanti. tp kira2 campur semua jd beratus jugak. ha3! x kisahlah janji aku kena kurus pas besalin nanti. hadiah tuk cik abg aku. mesti dia happy kalau bini dia dpt balik badan mcm masa aku blajar dulu. ..

yg soy collagen tuh tuk baby dalam perut. aku baca testimonial dia leh wat baby gebu dan kulit cantik bila lahir nanti. wallahualam....kita tunggu nanti camana agaknya wajah kesayangan aku nanti. yg penting anak aku nanti sihat sempurna. amin ya rabbal alamin......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan